Gece emzirme sonrası gaz çıkartıyorum, ben uğraşırken yenidoğan bebeğim uyanıyor. Bazen çıkmıyor ama çoğunlukla çıkmıyor uyuduğu için. 5 dk filan uğraşıyorum çıkartmaya. Bu konu hakkında bir önerisi olan var mı?
Bir de gece kaç saatte bir emzirmeliyim. 1.5 saat çok yoruyor