1kub1ra her doktor farklı bilgiye sahip Ankara’da bir doktor demiştik ki doğduğu kilodan 1 yaşına kadar 3 kg almasını bekleriz 3 kg alırsa sorun içermez dedi . Bende aynı durumları yaşadım hala yaşıyorum yaşadıklarımı anlatıyım b12 eksikti iğne vuruldu aylarca , demir eksikliği vardı hala var olabilir kan vermedim bayadır çünkü 21 aylık 9,600 gram yani 10 kg görmedim yemedi benimkide kahvaltı yapmıyor hadi yedi diyelim ozamanda metobolizması çalışıyor 2 3 kere yapıyor kakasını 😬 büyümeyen bebek büyümüyor bacım gel gelelim asıl meseleye bacak boyuna baktırın birde ellerinden kemik yaşına mı ne bakıyorlar hastanede hangi bölümdü adını unuttum o bölüm bakıyor uzun oldu biraz 🙏🏻