Selamlar kafam aşırı karışık yardımınıza ihtiyacım var. Her doktor baska bisey diyor kararsız bırakıyorlar. Oğlum 35 haftalık 2 kilo doğdu. Emmesi zayıftı oydu dil bağı o bu derken başta yavaş kilo aldı. Sonra ayda 1 ya da 1.5 kilo aldı. 14 aylık dogum tarihine göre. Emmeyi tamamen birakti. Sabah sadece ek gida veriyorum. 3 ana 2 ara öğün bazen 3 ara öğün veriyorum yemesine göre. Problem de uyku geçerken başlıyor. Biberonla mama vermeden uyuyamıyorum. Uyuturken 1 gece de 2 kere 180 ml mama veriyorum. Kimi diyor yaşını gecti gece verme. Kimi diyor 2 kere acikmasi normal. Gündüz mümkün oldukça çorba ve su veriyorum. Ama emen bebeklere göre sivi çok az aldigi için kabız olmasından korkuyorum. Gece beslenmesini kesmem lazım mı sizce? Doktorun biriside bana gece pirinc unu mama yap formül mama ile karıştırıp biberon ile ver dedi. Aşırı saçma geldi bana. Hadi diyelim gece kestim gündüz sadece ek gida yetecek mi? Ya da kabız olmaz mı sizce de.