Kızlar merhaba uzun yazıcam biraz hem içimi dökmek hemde fikir almak istiyorum. Geçen hafta doğum yaptım bebeğim küvözde 35+3te doğdu. sütüm ortalama 90-120 cc geliyordu ama bebisi görüp emzirdiğim günler daha fazla geliyordu. Neyse bebiş cuma günü küvözdeb çıkacaktı normalde ama kilo çok almadığı için haftasonuna kalabilir dedi doktor. Bende cumaya kendimi hazırlamış öyle teselli etmiştim. Şimdi haftasonuna kalınca baya bi üzülüp ağladım bugün.
Üstüne anneme kilo almamış vs diye anlatınca o da mama niye vermiyorlar? Ek olarak vermeleri gerekmiyor mu? Gibi bir şey söyledi.
Ben bunu üstüme alınıp ve kendimi yetersiz hissedip, sanki benim sütüm azmışta benim yüzümden bebeğim çıkamıyormuş gibi algıladım. Ki demek istediği şey buydu zaten bana kalırsa. Mama sütün yetmediği durumlarda verilir. Anneme tepkimi gösterince mesajlarıma geri dönüş bile yapmadı. En azından gönlümü yapmasını beklerdim
Üstüne bu olay olunca daha çok ağladım kendime yüklendim sebepsiz yere. Hemşiresi 50 cc içiyor bir öğünde dedi. O yüzden yettiğini biliyorum ama kendi üstüme çok gittim niyeyse.
Ve şuan sağım yaptığımda sütüm az geliyor. Sol taraftan gelen süt yarıdan daha fazla kesildi gibi. Masaj vs herşeyi yaptım düzelme yok. En çok süt gelen memeydi şimdi tık yok
Sizce üzüntü ve stresten mi oldu, düzelir mi? Yoksa sütüm kesildi bir daha gelmedi dedikleri şey böyle mi başlıyor
Düşünüp daha da stres olmak istemiyorum ama elimde değil