Kızlar bebeğim 1 aylık anne sütü artı mama ile besleniyor normalde en az iki saate bir acıkır ama arada şöyle oluyor örnek veriyorum 11.30 emzirmeye başladım bir göğsümde 17-18 dk durdu oburunde 10 dk durdu sonra baktım doymadı 90 ml mama yaptım onu da içti mama bittiğinde 12.09 du şuan saat 1 yine aç 80 ml mama yaptım niyetim hepsini içirmek değildi ama içti normalmi bu kadar açılması korkuyorum ben ya