Bebegim 3 aylık ve maalesef besikte ya da park yatakta uyumuyor bu yuzden yatakodasinda yanimda yatiriyorum yine uyanıyor tabii ama uyandiginda yatarak emziriyorum tekrar uykuya daliyor karni doyduktan sonra.Allahtan gazi da olmuyor öyle.Böylece genelde gece 2:30 dan sabaha 9a kadar falan ikimizde uykumuzu almis oluyoruz