shiningmother34
Üç seçenek var.
İnstagram, iki tanede cafe adı.
Tam olarak hangisini kastediyoruzzz? 😂
Biz instagramdan ekliydik birbirimizde ama tanısmadan. Sonra bilmem kac kere aynı cafede denk geldik o adım bekledi ben bekledim bilmem ne. En son arkadaslarımla buluştuğum cafeye kardeşinin peşine takılıp gelmişti. Bir dahada kopamadık kskksksk