Mylittlebaby_ Bu durumu yaşayan oldu mu? Dikişin sağ tarafında dikişin üst bölümünde şişlik var. 6 ay oldu doğum yapalı. Başına gelen ve doktora giden oldu mu? Randevu aldım ama randevu günüm gelene kadar endişeden kendimi yedim bitirdim 🙇🏻♀️
basak1336 Mylittlebaby_ yani benimde 6 ay oldu kabarık şeklinde dikiş yerlerim ondan mı bahsediyorsunuz
askbebegimmbenim Mylittlebaby_ benimde ayni dikiş yerinin üstü şiş 17vay oldu geçmedi. Dikişim düzgün ama dikişin üstündeki şişliğe gittim normal dedi doktor ama kaldı öyle. Nerdeyse dikiş bile belli değil ama o şişlik hoşuma gitmiyor bence dilerken esnek mi diktiler biraz sıkılaştirio mi dikilmesi lazımdı bilemiyorum.
Layddiana Mylittlebaby_ benim dikişimin üstünde sivilce gibi şişlik var ama iltihap falan değil yani sadece şişlik. Üzerindeki kılları jiletle alıyorum diye galiba ya kendime bakacak vaktim yok açıkçası hastaneler pis gidemem de
Mylittlebaby_ basak1336 yok yok dikişin olduğu yerin üst kısmında yukarısında yani dikişin kendisi degil. Şişlik dikişin bi parmak üstünde diyeyim
Mylittlebaby_ basak1336 ince sızı ve batma hissi oluyordu ama hareketlerıme daha dikkat edip o bölgeyi zorlamamaya dikkat edince o sızılar azaldı ama şişlik duruyor. İç dikişlerle alakalı bi sorun mu acaba diye korktum 😟 dikişim pürüzsüz değil ya kabarık da değil ama görüntü olarak çizgi çizerken elini kaydırmıssın gibi
Mylittlebaby_ askbebegimmbenim Ağrı sızı olmuyor ama anladığım kadarıyla? O şişliğe bastırınca içinde sertlik var mı peki
askbebegimmbenim Mylittlebaby_ ağrı sızı hic yok ama ayaktayken mesela belli şişlik ama bastırınca sertlik yok
Mylittlebaby_ Gul-42 hayır böyle bir şey degil anlatmaya çalıştıgım. Bir yeriniz şişerya öyle bir şişmeden bahsediyorum dikişin kendisinde şişlik yok dikişin üstünde kalan kısımda var
Mylittlebaby_ Layddiana olabilir muhtemelen o yüzdendir temizlik sonrası duş sonrası iyice kurutun. Hangi annenin vakti var ki 🥲
Mylittlebaby_ esmaugurrr lipom dendi, yani yağ bezesi gibi bir şey ama doktor şaşırdı orada öyle bir şey olmuş olmasına. Ultrasonla bakıldı cok kücük oldugu için bir müdahalede bulunulmadı büyürse alırız dedi. Hala da duruyor şişlik 🙄 Sizin nasıl ve nerede ne zaman olustu
Mylittlebaby_ esmaugurrr lipom dendi, yani yağ bezesi gibi bir şey ama doktor şaşırdı orada öyle bir şey olmuş olmasına. Ultrasonla bakıldı cok kücük oldugu için bir müdahalede bulunulmadı büyürse alırız dedi. Hala da duruyor şişlik 🙄 Sizin nasıl ve nerede ne zaman olustu
esmaugurrr Mylittlebaby_ benim 7.günde dikişin üstünde komple boydan boya bir şişlik oldu ağrılı ve sanki dikişlerim geriliyor gibi böyle baskı yapıyor
Mylittlebaby_ esmaugurrr Benim durumdan farklı olabilir mutlaka doktorunuza görünün ağrılı dediğiniz için riske atmayın