Kızlar merhaba kızım 1.5 yaşında meme de uyuyoruz bu yüzden de gece sürekli beni emzik olarak kullanıyor bir kere bırakmayı denedim gece uykusuna bir türlü geçemediği için tekrar emzirmek zorunda kaldım bu sefer daha da düştü memeye napıcam nasıl bıraktırmam gerekiyor ? Yani memeden nasıl uzaklaştırabilirim ?