Geçen hafta salı günü sıkı bir diyete girdim bol su spor yürüyüş ve akşam 7 den sonra yemeği kestim ekmek şeker kullanmadığım halde tartıldım tam 70 çıkıyorum zaten 68 kiloyum nasıl 2 kilo alabildim benim tartım belki bozuktur dedim kv tartisina geldim yine aynı gösteriyor ona da inanmak istemedim ablamın tartsisina tartıldım yine aynı yine aynı yaa aşırı sinirim bozuldu eminim kilo verdiğine hacamatta yaptırdım kendimi çok hafif hissediyorum tartı neden böyle çıktı anlamadım sizde yaşadınız mı böyle bişey.