Aylardır korse takıyorum göbeğim 5 aylık hamile gibi ilk başlarda indi biraz sonra şişti karnım sanki ve aşırı yememe rağmen doğumdan hemen sonra verdiğim kiloyu geri aldim hayatım boyunca hiç bu kadar kilolu olmamıştım ve 5 aylık hamile gibiyim değil spor yapmaya saçımı taramaya vaktim yok yarı zamanli çalışıyorum eve geliyorum yemek yapabiliyorum sadece bebeğim bensiz durmuyor hep kucak ve oyun istiyor 4 aylık daha psikolojim bozuldu:(