Merhabalar gebelik şekeri ile dogum yaptım bu sebeple bebegımın kafasının büyük oldugu soylendı ultrason cektirdik kafa ölcüsü normal fakat beyinde 3.3 mm acıklık cıktı 3 hafta sonra tekrar ultrason istendi bu seferde acıklık 4.4 mm daha artış oldugu soylendı beyin cerrahine götürün dedı içine sıvı birikebilir dedi bu durumu yasayan varmı sürec nasıl ilerledi lütfen beni bilgilendirin moralım cok bozuk