Eslemsri ben kullanıyorum çok rahat oluyor normal örtüler gibi kayması olmuyor diğerleri çok kayıyor buda işte deforme oluyor misal 1 sene olmadı yırtılmaya başlamış kenar sünger yerleri degistirmek gerekiyor digerlerine kolay kolay bişey olmuyor ama çok rahat