ayca88 tam çıkmıyor olabilir mi? Birde kolik olmuş olabilirler 😔 belirli rutinleri tekrarlayıp sakinleştirebilirler belki.. gaz çıkartmaya yarayan frekanslar falan var bende hep indirdim 2. Çocuğum çok gazlı o yüzden açıyorum sürekli, gaz masajı yağları var bir denesinler inşallah fayda görürler