mommy95 kendinize dikkat edin belki sütten geçiyordur gaz, havalar ısındı diye çorapsız, yeleksiz gezmeyin mutlaka giyin, kimyon tohumu demleyip içebilirsiniz, bebeğin göbeğini sıcak tutmaya çalışın, çok uzun süreli ağlama durumunda göbek kısmı itibariyle sıcak suya tutun küvetinde, gaz yapan hiçbir şey yemeyin içmeyin, ben de su doldurmadan şarj ile ısınan bir su torbası benzeri bir ürün var ben onu karnına koyardım geceleri bu tarz bir şey araştırabilirsiniz, çok zor biliyorum ama hem siz hem bebeğiniz için yapın inşallah dediklerim iyi gelir aynı durumları ben de yaşadım çünkü 💓