Bebeğim 49 günlük oldu özellikle son 3 gündür gün boyu uyku dışında katıla katıla ağlıyor . Muhtemelen kolik gaz damlası da veriyorum ne yapacağımı şaşırıyorum bazen . Meme de emmiyor bazen sinirden . Dün bütün gün süt sağdım meme tutmadı . Atak haftası mı acaba benim gibi olan var mı bebeği ya memeyi redderse tamamen diye endişelendim.