Sonsuz18 Kızlar 3 yaşında 1 yaşındayken sıfıra da vuruldu hem geç uzuyor hem çok seyrek napabilirim biberiye suyu beyazlatıyor diyorlar deniycektim
balkizlar Sonsuz18 kozmikbakım sitesine aybaşlarında girip o ayın aslan burcu kesim gününe göre saçlarını çok az kesin.. bir de mama aura marka bebek şampuanı güzel içeriği de temiz bence kızımın saçlarını güzelleştirdi.
aysealb_ Ben kızımın saçlarına kullanıyorum biberiye suyu hiç beyazlama falan olmadı, kendime de kullanıyorum. Bana biraz şehir efsanesi gibi geliyor :) alın deneyin ben faydasını gördüm kızımın saçları da çok güzel
sagkalp Benim kızım da sarı olduğu için seyrek duruyor şuan 1.5 yaşında kullansam bir sorun olur mu acaba ? aysealb_
terazininbiri Ecowell şampuanı bi dene derim ben bizimkinde kullanıyorum hem saç derisini besliyo hem de uzamasını gerçekten hızlandırıyo içeriği temiz seyrek saçlar için çok iyi geliyo