rachelgreen_ Merhabalar bebeğim 6ay 6 günlük oldu doktorumuz yasaklar ve birkaç gıda dışında her şeyi verebiliceğimi söyledi ben de bebeğime ıspanakla bir şeyler yapmak istiyorum ne olabilir fikir verebilirseniz çook mutlu olurum 🫶🏻
cLearQueen rachelgreen_ ben once direkt haslayip tadım yaptirdım. Corbaya katabilirsin. Ilerde tam bugday unu katip krep tarzı yapcam
nnoktaa rachelgreen_ ıspanak nitrat içerir. İlk etapta vermeniz gereken bir besin değil. Biraz daha bekleyebilirsiniz.
rachelgreen_ cLearQueen çorba en mantıklısı gibi şu an evet. Pankek tariflere baktım ama korkuyorum erken herhalde daha onlar için. Tam öğrenmedi daha çiğnemeyi🥲
cLearQueen rachelgreen_ evet evet o ilerde. Sen corbaya kat ispanak kereviz havuc kaynat sonra bızzzz 😄
rachelgreen_ cLearQueen bızzz yapma dedi benim doktor😂 blender yasak dedi yaa çorba için az kullanıyosan kullan ama yine de tam çekme dedi. E çocuk sevmiyor tükürüyor bu sefer😂 sinir oldum bu işe ama neyse sevdiricem inşallah hem çocuğa hem kendime🤣
cLearQueen rachelgreen_ valla ben genelde catalla eziom da ispanak pek ezilmiyo bokunda görürsün cocugun 🤣
rachelgreen_ kimbumadam evet 6. Ayda verilebileceklerin çoğunu verdim biz mamayla beslendiğimiz için 5. Ayda başladık vermediğim ıspanak brokoli falan kaldı sebzelerden😊
rachelgreen_ kimbumadam ıspanak için erken mi ki? Bizim doktorumuz birkaç şey saydı bunlar dışında aklına gelecek her şeyi verebilirsin dedi o yüzden ıspanak verebilirim diye düşündüm
kimbumadam rachelgreen_ yavan ya biraz çokta acelen yok gibi :) Doktorunuz öğünler için ne söyledi Kahvaltı olabilir artık mesela Öğle çorba sebze Ara öğün kefir yoğurt meyve Tadımlara devam tabiki
rachelgreen_ kimbumadam öğünleri söylemedi benim de o an aklıma gelmedi sormak ya. Mesaj atıp sorucam ama şu an kahvaltı başladık zaten ara öğün ve bir de akşam gibi düşünüyorum
gulmuay Ben mevsim sebzesi olduğu için verdim. Zeytinyağında iyice haşlayıp içine yumurta sarısı koydum ve ezdim çatalla.
kimbumadam rachelgreen_ Akşam için çok erken sindirim sistemi o kadar gelişmedi şuan , uykuya yakın sıvı beslenme daha mantıklı Tadımlara devam edeceğinizi de düşünürsek yeni besinleri öğle vermek daha mantıklı alerjen durumu sebebiyle😊