Kızlar odamız 24 derece ben atlet eşim bazen tişört bazen uzun giyiniyor 24 dereceyi yazın görüyorduk zaten sorum şu kızımı nasıl giydireyim ? İçine askılı üstüne uzun kollu giydiriyorum çorapsız yatıyor zaten polarlı battaniye örtüyorum üstüne çok kalın değil ince polar , tişört giydirsem üşür gibime geliyor siz nasıl giydiriyorsunuz ?