Kızlar selam 3 ay önce sezaryen doğum yaptım soor salonuna yazılmak istiyorum salonla görştüğümde doktorunuzdan onay almanız lazım diyor ben şehir dışında doğum yapmıştım sizler neler yaptınız nasıl başladınız görüntümden ve kilomdan çok rahatsızım heryerim koyu renkli çatlaklar nasıl başa çıkacağım bilmiyorum