Hanımalr büyük kızım önümüzdeki ay 4 yaşına girecek, küçük kızım 1 yaşında. Doğduğundan beri kardeşine şöyle içi ısınıp sarıldığını ya da yanında onjla oynamayı geçtim bir iletişimi bile doğru düzgün olmadı. Mizacı hep soğuktu ben ona verdim ama bugün bir akrabamızın 8 aylık bebeğiyle öyle güzel ilgilendi ki… Oyuncaklar getirdi, yanaklarını sevdi, gidip gelip sarıldı. Şok oldum gerçekten kardeşini mi sevemedi? Kıskançlığını böyle mi belli ediyor? Hiç anlamadım. Bazen tuvalette bir yerdeyken bebek ağlayınca kızım biraz yanında durur musun iki dakika geliyorum derim ona bile gitmez çocuğun varlığını yok sayıyor resmen evde. Böyle bir şey deneyimleyen anneler var mı? Önerileriniz neler?