Kızlar iyi akşamlar sezaryen doğum yaptım 5 ay oldu göbeğim erimedi regl olunca iner biraz dediler oda olmadı siz nasıl erittiniz göbeği tavsiyelerinize ihtiyacım var. Birde 48 kiloyla hamile kaldım 70 kilo ile doğuma girdim sadece 8 kilosu gitti veremedim. Normalde 50 kilonun üzerine hiç çıktığımı bilmezdim doğumdan sonra veririm diyordum ama nafile.