Hlmeoner Çocuğum hasta . Doktor bugün bu ilacı yazdı . Boğazları kızarık ve kanda enfeksiyon varmış . Daha önce kullanan var mı ?
nilayvaz Ben bir haftadır kullanıyorum kızım nezle soğuk algınlığı vardı Dr yazdı cok bi faydasını görmedim ama her çocukta etkisi farklı olabilir