Aselzade aynı bebek arabasından bizde devar. Bebeğim3 aylık dediginşz gibi zor sıgıyor. Ve puset şekil olarak kötü ayakları cok havaya kalkıyor iki büklüm yatıyorducşimdiye kadar da içinde. Alırken hiç dikkat etmemişim aldığıma pişman oldugum ürünlerden