Kızlar merhaba troitlerim yüksek ve ilaç kullanıyorum bir aydır sanırım hamilelik boyunca da kullanacam doktor biraz sıkıntı olduğunu asla ilacı bırakmamam gerektiğini söylüyor biraz araştırdım gerçekten altından bir çok şey çıkıyor troitleri
yüksek olup doğum yapan var mı veya bilgisi olan