Gazel benim oğlum da da bu kış başladı bu durum önceden hiç yoktu. Hatta geçen sene Nisan mayis ayında ki fotolara bakıyoruz mesela ben kısa kollu oğlum ince uzun kollu giymiş hava serindir muhtemelen öyle giydrimisim, o fotoğrafı görünce bile neden sen kısa kollu giymissin de bana uzun kollu giydirmiş diye sinirleniyor 😅 bu sabah mesela babannem kısa kolu giymiş çabuk bana da giydir dedi giydirdim ve koşa koşa babannesine gitti, allahtan hava harika bugün giysin doya doya evde.