bakkalemzigi Bu modeli kullananlar memnun musunuz iett kapısından, market kapısından rahat geçiyor mu , kaldırımda indirip kaldırınca rahat mı ?
defnevedoruk bakkalemzigi çok büyük bu ya biz e e bebekte baktık kücük kaldırımlarda falan zor olur gibi, tabii kullanıcı yorumlarını bilemem
Rabiiul bakkalemzigi bu modellerinin ayrılanları var hafta sonu eşinizle ayırıp kullanabilirsiniz veya diğer tekli gibi ikiz arabalar daha iyi gibi marketlerden mesela BİM’e vs girerken ben bile zorlanıyorum tek arabayla
teacherikizannesi bakkalemzigi kullanışlı gelmedi bu bana bu markanın önlü arkalı olanını aldım henüz kullanmadım 😂havalar ısınmadı diye ama orda ve evde sürüp denedik çok rahattı hafifti
defnevedoruk bakkalemzigi sizin ikizleriniz mi var yoksa arası yakın çocuklarınız mı? benim ikiz değilde 27 ay olucak araları şuan kızım 25 aylık globberi var onunla çıkıyoruz geçen seneden beri ama doğumdan sonra ne yapsam bilmiyorum
bakkalemzigi defnevedoruk kızım 27 aylık oğlum 5 aylık ikisi için istiyorum bu zamana kadar eşimle çıktım hep kanguru kullandım kızım bebek arabasında ya da yürüdü babasıyla yanında biri olunca çok rahatsın ama yaz geldi tek çıkmak istiyorum bir de arkadaşlarımla .tek çıksam hadi kanguruya oğlumu alsam kızımı yürütsem elimi bırakır karşıya zor geçerim vs vs bende rahat edebilmek için ikiz bebek arabası düşündüm pratik bir ürün arıyorum
bakkalemzigi sanabeyinalacam önerir misiniz kullanışlı mı hafif mi biri 27 aylık diğeri beş aylık oğlum için düşünüyorum
defnevedoruk bakkalemzigi demek ki benimde almam gerekicek, birini arabaya birini kanguruya idare ederim diyodum ama olmuyor demek ki tekken
sanabeyinalacam bakkalemzigi hafif benm işimi görüyor tek sıkıntı tentesi kısa çok güneş vuruyor ben müslim battaniye takyrm yazın çocuğun yüzüne vuruyor