Acemianne_ Merhabalar sezeryan dopum yaptım 33 günlük bebeğim var kan akıntım hafifledi ama koku var biraz normalmi?
Mercan2020 Acemianne_ lohusalik takibinde bu soru soruluyor doktora sorsanız daha iyi olur çok normal birsey deil eğer kokudan eminsenjz
gvnkbr Acemianne_ bendede oldu çok endiselenmedim açıkçası gün içinde sürekli tukettigim kahveler ve ilaçlar diye düşünmüştüm hakikaten de öyle oldu kanama bitti koku gitti