Kızlar bebeğim 33 günlük uyku diye bir şey yok sanki yenidogan yani uyuması lazım ama uykuları kuş uykusu gibi 10 dk karnı tok altı temiz gazı olunca sıkıyor kendini hadi neyse gazı olmayınca da aynı. Hayır uyanık ama sakin dursa o da yok ağlıyor mızmızlanıyor sürekli zaten gurbetteyim kimse yok yalnızım eşim de pek destek olmuyor kendime hiç vakit ayıramıyorum bir çayı bile keyifle içemiyorum tuvalete bile gidemiyorum bazen lohusa depresyonu zaten var ne zaman düzene girecek bu uykular uykusuzluktan yoruldum bebek uyuyunca sen de uyu diyorlar uyumuyor ki doğru düzgün yediklerime dikkat ediyorum rezene kimyon vs hepsini içiyorum gaz damlası veriyorum ne yapmam lazım artık kafayı yiycem