Elifnurhanim Bizde 28 ay gibi başladı diz demeler. Doktora gittim, kan tahlilleri yaptı romatizma olabilir diye. Hiç bir şey çıkmadı. Doktor büyük ihtimalle büyüme ağrısıdır dedi. Şuan 30 aylık, genelde canı sıkılınca falan başlıyor söylenmeye ama ben bu konuya önem veriyorum, oğlumda bunu anladı ve beni kullanıyor diye düşünüyorum.
Yinede riske atmayıp bi ortopediye götürcem
Bence sizde öncelikle bir çocuk doktoruna randevu alıp tahlillerine baktırın ❤️