beliszerya Kızlar 4.aya girdik atakla beraber iştahsızlık başladı. Ne mümkün süt yada mama verebiliyorum. Kilosu sınırda kiloda almıyor. Zaten meme reddide var sizin önereceğiniz en azından kilosuna iyi gelecek mama var mı. Sma kullandık kusma yaptı
gulayada beliszerya sma bizde de kusma yapmıştı golden gost iyi geldi bize inek sütü alerjisi olabilir keçi sütü dene
beliszerya Doktor aptamil pepti syneo diye bi mama verdi belki süt alerjisi olabilir diye ama hiç kullanan da görmedim çevremde
pembemelodi Ay atağından önce hipp kullanıyorduk atak ayında yememeye başladı sma denedik olmadı bebelac gold denedik onu biraz daha sevdi ama hala pek yemiyordu 1 ayda sadece 100 gr almıştı doktorumuz yemediği zaman çok az pekmez ya da vanilya şurubu önermişti biz organik pekmezle yedirmeye başladık daha iyi bir şekilde yedi şimdi atak ayımız baya azaldı 5. Aya girdik şu an doyuramıyoruz :)
pembemelodi bebek2anne1 gelecek inşallah bende çok üzülüp ağladım ayda 100 gr aldığını duyunca zaten üzülüyorsun bir de üstüne doktorlar korkutuyor hiç üzülme geçiyor ben hiç geçmeyecek sandım 😍
ticktack Bizimkide aynı şekilde emmiyor uyumuyor gözünü kapiyor 2 dk sonra açıyor saat 12 de anca uyudu :(
beliszerya Bizim gece uykusu var ama geç yatıyor gündüz uykusu yok beslenme zaten yok nasıl geçecek böyle bilmiyorum. Nasıl büyüyecek diyorum
bebek2anne1 pembemelodi ah ne çektiğimi bir Allah bir ben biliyorum o kadar çabalıyorum birde üstüne gören herkes zayıf diyor çok üzülüyorum