Kubraegir yigit_Efe03 Ben 14 aylıkken yürümüşüm emeklemeden hatta annem telaşla mış ananem vakti var vakti var demiş emeklemeden yürümüşüm 😌
yigit_Efe03 Kubraegir insallah o aylarinda yurumesine bile raziyim yurume hevesi var gibi sanki koltuktan tutturdugm zaman cok guzel ayakta duruyor uzun sure ama kendisi kalkip durmuyor
yigit_Efe03 brns21 masallah insallah ben de o yaslarina bile kalmadan oglumu oyle gorebilirim o kadar cok istiyorum ki Allah ım bana da nasip eder insallah
yigit_Efe03 Handecelik faydasini gordunuz mu peki bende soylerm doktoruma eger uygun gorurse alirim tam olarak ismini yazarmisniz ?
Handecelik yigit_Efe03 nutricia infatrini Yani o da olmasa hiç kilo alamayacak. benim bebeğim persentil eğrisinde %3 ün altında sınırın altına düştüğü için yazdı doktor 9 kilonun altı 18 aydan küçük bebeklere reçete yazılırsa devlet ödüyor.
hellomom yigit_Efe03 ben hergun yoğurt veriyorum yumurtada öyle. Birde en çok kilo et yapıyor diye biliyorum haftada 3 gun et 2 gun balık 2 gun tavuk veriyorum. Sabah kahvaltısında kndi yaptığım tam buğday ekmeğinden 2 kibrit kutusunu domates pişirip içine koyuyorum. İçinede peynir ve kaşar rendeliyorum veriyorum. Ya da biraz suda yulaf ununu muhallebi gibi yapıp biraz ılıyınca içine peynir ve anne sutu ekliyorum. Kızım ek gıdaya kadar hep alt sınırda kilo alıyordu ek gıdaya geçince fazla almaya başladı. Ama tahıldan ziyade protein daha gerekli.
yigit_Efe03 hellomom tabi oyledir ben et yediriyorum cogunlukla kiyma ve ilikli kemik suyu koyuyorum yemeklerine bi parca da etinden tabiki tavuk da ayni seklde ben yemek konusunda seciciym esim de oyle ama oglum cok sukur herseyi yiyor sadece havuc yediremiyorm onu hic sevmedi onun disinda herseyi sevdi Allah'a şükür balik ta daha hiç denemedim cok korkuyorum cunku kendim bile yerken korkuyorum ama en kisa zamanda denicem siz gunde kac öğün yediriyorsunuz menusu nasil oluyor genelde bu konuda biraz fikir verirseniz cok sevinrm
Asafimm Benim oğlum 2970 gr doğdu çok zayifti mama falan hicbisekilde kabul etmedi içmedi 3 ay önce kontrole goturdum adefer diye bi demir şurubu basladı istahinin acilması icin birde raporlu mama basladi mamaları kullandikca biraz iyi geldi oğluma toparladı 4 ay boyunca 7 kiloyu gecemiyoduk mama sayesinde birazda olsa aldi kilo 8200 oldu tavsiye ederim cikolatalı muzlu sadeli mamalar var tahlillerini yaptirin uygun gorurse verir zaten allah sabır versin iştahsiz cocuk buyutmek gercekten çok zor bi iş
Ayseiklimali Benim bebeğim de çok zayıf. Önemli olan sağlıklı olması. 10 aylık 7 kg. Bütün testler yapıldı. Çölyak bile baktırdık ama çok şükür sorun yok. Benimki emekliyor, dikiliyor ve sıralıyor. Sadece zayıf. Doktor genetik dedi.
Ballar yigit_Efe03 canım benim bebeğimdede 12 aylık 1 yaşadı ne emekliye ne yürüyor ben panik yaptım doktora götürdüm bak gelişimi fiziksel açıdan çok iyi ama motor becerileri zayıf herşeyi geç yapıyor oturması geç oldu herşeyi ya düşün bİ bebek nasıl olsa büyür Kilo alır merak etme ama sen motor gelişimlerine bak hareketleri normalmi gözlemle şuanda neler yapıyor mesela
Sdyy yigit_Efe03 formül süt denedinizmi sütünüz yaramıyor olabilir? Birde hep aynı doktorsa başka doktora gidin Bi bence
yigit_Efe03 Sdyy farkli doktorlara da goturdum ama hicbirinden memnun kalamadik 2 3 aydir ki ayni doktora götürüyorum mecburen
Ademinee Kizim 2000 gr doğdu şuan 11 aylık 7600 gr çok zayıf ama ben küçük doğmasına bağlıyorum günde 6 kere emiyor 3 kerede ek gıda veriyorum hala dişi yok emeklemiyor sadece koltuktan tutup yürüyor ve ayakta 1 dk kadar desteksiz durabiliyor bende çok üzülüyorum ama doktorlar bi sorunu yok diyorlar
yigit_Efe03 Ademinee evet bu durumda beni siz daha iyi anlarsınız ayni sorunlari yaşiyoruz bazen oluyor ki şükrediyorum cok onemli ciddi biseyi yok diye bazen de çok bozuluyor moralim dayanamiyorum o haline çok zor benim oglum da kendi basina ayaga falan kalkamiyor ben kaldirip koltk larin kenarindan tutturup birakiyorum o sekilde 10 15 dk kaliyor oynuyor adim atabiliyor ama destekli 8 aylikkem oturmaya basladi ne emeklemesi var ne yürümesi
hellomom yigit_Efe03 sabah 6:30 da emziriyorum ama artık emzirmeyle doymuyor tabiki. Ne kadar emdiğine bağlı olarak 7-8 arası kahvaltı yapıyor. 10:30 gibi acıkıyor tekrar o arada bakıcısı çorba veriyor ama şimdi onu kesip yerine ayran yoğurt fln ereceğiz çünkü açlıktan değil can sıkıntısından yiyor gibi. Öğlen 12-1 gibi çorba veya sebze yemeği. Çorbalarında da haftada 3 kere koyma veya tavuk koyuyoruz. Saat 3 gibi yoğurt ve meyve akşam 6-7 akşam yemeği. Artık biz ne yiyorsak ondan veriyorum ben. Ama kndi yemeklerimizide ona göre yapıyoruz. Ama mutlaka etli veya tavuklu oluyor. Yada balık yediriyorum. Akşam az yediyse arada gece mama takviyesi yapıyorum 150 ml kadar.
Ademinee yigit_Efe03 bende çok takıyorum kafaya ama güzel yiyor çok şükür hiç hastada olmadı bağışıklığı kuvvetli ne yapalım sağlıklı olsunlar gerisi gelir kızım 2 3 gündür bir dk yakın desteksiz ayakta kendine duruyor gittikçe gelişiyor yani böyle kalacak değiller ya
zeytinlikek yigit_Efe03 ama böyle durumlarda devlet destekli özel bir mama var onu yazıyor doktorlar, biz onu kullanıyoruz doktorunuza söyleyin size de yazar diye düşünüyorum belki bir fayda olur bakarsınız, bu alternatifi de deneyin
yigit_Efe03 zeytinlikek tabiki olur faydasini goruyorsanz ismini tam olarak soylersnz ben doktoruma sorarm
Fatmaikramoms yigit_Efe03 benim kızım da 10 ay 11 günlük emeklemiyor gelişimi güzel 75 cm boyu 10 kilosu var ama dediğim gibi emeklemiyor sıralamıyo tutunup kalkamıyo dişleri de çıkmadı ama hareketli bi bebek iştahı da güzel ama bende korkuyorum bazen millet koltuktan falan tutunup kalkması gerektiğini söylüyo
yigit_Efe03 Fatmaikramoms benim oglumn kilo sorunu olmasa emekleme ve yurumesini hic kafaya takmam ama insan ister istemez üzülüyor 😞😞
yigit_Efe03 Handecelik benim bebeğim de konusuyor anne baba dede mama gibi sozcukleri soyluyor zeka yanindan cok sukur cok iyi dis i de 6 tane oldu dun ama doktorumz cok zayif diyor suan da bunlari yapiyor olmasi gerekli diyor bilmiyorum hic arastirilmadi sizn bebegnz kac yasinda yurumeye basladi
Handecelik yigit_Efe03 12 ay 20 günlüktü ama 9.5 ayda emeklemeye başladı ondan önce sürünme dönme falan hiç yapmadı
Fatmaikramoms yigit_Efe03 pirinç unlu muhallebi yapın pişerken içine e bebeğin hamm cici bebesi var ondan atın 1 adet piştikten sonra da içine biraz muz ezin biraz ceviz rendeleyin benim kızım çok iştahlı yiyo bunu bi deneyin isterseniz
zeytinlikek yigit_Efe03 pirinç unu olayına da girme boşboş pirinç ununu yemesin bari düzgün şeyler tüketsin, kilo her şey demek değildir önemli olan gelişimidir, mama adı infatrini