Analarım benim zilli sadece memede uyuyor. 11 aylık nerdeyse. Doğduğundan beri hep memede uyudu. Alışmaz dediler ilk 3 ay hep emzirin memede uyursa uyusun dediler, alıştı. Benim de hoşuma gidiyordu ilk anneliğim diye ama artık yorucu olmaya başladı. Gece nerdeyse her saat uyanıyor açlıktan değil alışkanlıktan. Pışpışla uyumuyor. Emzik mama hak getire. Ayakta sallamayı da denedim meme dışında hiçbir şey ve hiç kimse işe yaramadı. Annem bizi küçükken anason çayıyla uyutuyomuş son çare ona gidicem artık :) nasıl yapcaz ya. Aynı yataktayız ne zaman istese meme ağzında. Konuşarak anlaşacağımız bi yaşta da değil. Odayı zırt diye ayırsam vazgeçer mi? Sanmam ama denerim. Napiciiiz