Kızlar merhaba 2 ay sekiz günlük bebegim var ve işitme kaybı var işitme cihazı kullanıyoruz ama ondan mı bilmiyorm eminde olamıyorum pek seslendigimde ismiyle dönmüyo ama göz teması var cok güzel takip de ediyo konustugmuzda gülğyo ve suan artk evdeki herkesi tanıyo beni görünce atılmaya başladı aguluyoda ama seslendigimde bakmaması işitmesinden mi yoksa baska bişeymi diye korkuyorm sizin bebekleriniz neler yapıyor?