Kız oğlum 23 aylık olmak üzere
Çişini yapınca söylüyor yaptıktan sonra tabiki söylüyor 15 gün denedik işedikten sonra hep söylüyordu bide sık sık işemeleri başlamıştı üşüttü çünkü hasta oldu diye pes etmiştik ama çişini yapınca söylüyor ne yapsam acaba ha hamileyimde 8. Ayıma giriyorum artık doğum yapmadan aradan çıkarmak istemiştim aslında ama havalarda soğuk sürekli evin içinde de çiş kaka şarkıları söylüyoruz unutmuyor biliyor artık ama tutamıyır çişini