Kızlar memleketten ev tuttum bahçe için gittiğimde kalmak için malum anannem teyzem de el üstünde olmuyo yalnız tekrar ev kurmuş oluyorum eşyalar da 2. El bazıları da elimde var set üstü ocak let go da birinden buldum almak doğru mu gaz kaçırma gibi bişeyi olur diye korkuyorum Allah korusun eşime evimde kullandığımı götüreyim şimdiki oturduğum eve yenisini alayım diyorum eşim de tasarruflu gidelim ödemelerim çok diyo onda haklı hangisi sağlıklı ve mantıklı?