Arkadaşlar selam, oğlumda uzun zamandır tuvalet sinyalleri vardı ve hevesliydi. Klozete oturmaya korkuyordu. Yazın başlamak için lazımlık aldım. Biz her tuvalete gittiğimizde kendisi oturur çiş der selpakla kendini silerdi.2 yaş kontrolünde de doktor başlayalım diyince üstüne pişik olunca dün bezini çıkardım. Sayısız üstüne işedi bir kez kaka yaptı. Bu arada yaparken sürekli söylüyor sonra hemen yapıyor. 2 kez yarısında yetiştik tuvalete. Bugün de yarım saat oturtuyorum yapmıyor tam kalkarken yapıyor. Çişini tuttuğu belli çişim var diyor zaten ama tutuyor lazımlığa yapmıyor kalkınca yapıyor. Yarın bez bağlasam mı ya bugün hiç lazımşığa yapmadı çünkü.