oylesinebiri__ drykhvc belli olmaz bişey diyemem doktora gidin regl olmadan da siprail takılıyor diye biliyorum
eylulevasilan 3 ay 25 gün oldu ben sezeryan oldum sırtım agriyr adet en son Mart’ta birazcık geldi ondan sonra hiç olmadım benim.gibi sezeryan olan var mi
drykhvc oylesinebiri__ yarın gidiyim öyleyse ben rahim aşağıda olduğu için öyle takılıyor zannediyordum
oylesinebiri__ drykhvc 1 buçuk ay sonra giderseniz spiral için takarlar diye düşünüyorum yinede dikkat edin
ceylin833_ drykhvc bende dogum yapalı 6 ay oldu dört aydır adet olmuyorum dün kadın doğum doktoru spiral takmak için ilaç verdi adet olayım diye bugün leke gördüm