sdnrklkn Bebeğim 4.ayına girdi bugün aşı oldu.Akşam huysuzluk ağlama başladı ama çok kötü ağlıyor. Gözyaşları iniyor resmen. Memeyi de red ediyor kucakta durmuyor aynı durumu yaşayan varmı yada bi önerisi olan lütfen yardımcı olur musunuz?
baharne sdnrklkn bizde de aynı oldu sabahına geçti huysuzluğu. Bi kaç gün bacaklarına dokundurmamıştı hemen ağlıyordu
_leyla Ya bugün bizde 4 ay aşısı oldu benim kızımda o şekilde deli gibi ağlıyor burnu tıkandı huysuz canı acıyor gibi anlamadım tedirgin oldum
bernamizm Ay atağı olabilir, huzursuzluk uyku gerilemesi meme reddi,beyaz gürültü açıp kucakta tut, 3 4 güne düzelir
arenden Bizim bugün 3.gecemiz olacak hala huzursuz uykusunda ağlıyor aşırı etkilendi iki gecedir uyumadan önce calpol veriyorum baya rahatlatıyor ama 4-5 saat sonra etkisi geçmeye başlayınca yine çığlık kıyamet
arenden Ayrıca iştahsızlıkta yaparmış bizde de mama reddi var her zamanki içtiğinin yarısını anca içiyor
arenden sdnrklkn şurup dışında açık havada gezdirmek, banyo yaptırmak rahatlatıyor bizi. Geceleri normalde yatağında uyur ama bu süreçte salıncağında saatlerce sallıyorum uykusunu alsın diye yoksa uyuyamadığı içinde çok huzursuzlanıyor
baharne sdnrklkn valla bilmiyorum 🤷🏻♀️ben bi kez verdim yeterli olmuştu bir de fitille aynı anda kullanmayın diyorlar aklınızda bulunsun
ticktack 6li karma aşımı oldu acaba içinde hepatip b de olan o zaman 3. Dozu almış oldunuz acaba bi zarari var mi heapit b çok dos almış olacagz ya yeni sistemle