Tokyo Bebeğim Dün 3 ayına girdi felaket bir 10 gündür huyu değişti sürekli ağlıyor uykuyu falan bıraktı acaba atak haftası olabilir mi uygulamasına bakmak istiyorum ama uygulamanın adı neydi bilen anneler var mı Yardımcı olabilir mi
fatos5 Tokyo bebeğinizle durumlar nasıl acaba 3 ay 7 günlük ağlama krizi meme reddi uykuda ağlama inanılmaz salyası da arttı çok fenayız
aayagci Benim kızımda 4 aylık oldu ve geçen ay sizin anlattığınız gibiydi 2 3 gündür daha iyi duruma geldi uykuları bi tık düzeldi ve sürekli ağlamıyor çok şükür.dediğiniz gibi atak geçiriyor diye duymuştum bende
Tokyo aayagci eyvah ozaman daha yenı başladık bu büyük 4. Ay atagını bu kadar erken beklemiyordum🥺🥺canı sağolsun🌸
aayagci Tokyo valla Allah kolaylık versin canım benim bizim çevremiz kıza hep baktı baya inatçıve sinirli ya inşallah sizinki daha hafif geçer ya 🥹🥹