Ben kızıma gece beslenmesini hiç yapmadım akşam ne yediyse o şu an 11 aylık bir ay sonra gece emmesini de keseceğim artık bizim gibi 8 saat aralıksız uyuması gerekiyor doktorlar da önermiyor bu tip beslenmeleri diş çürüğüne sebep oluyor özellikle biberon ve vücuda gereksiz şeker yüklenmesine neden olıyor