sezkrkmz Anneler , meme emmeyen ve uzun süre mama kullanıp gece beslenmesi kesildiği zaman bebekler gece boyu kesintisiz mi uyuyor doğru mu bu ? Sizde de böyle miiii
sibeldogu sezkrkmz evet doğru 1-2 kere istisnalar da kalkıyor bide dış zamanları çok kalkıyorlar onun haricinde gece beslennmesini kesince uyku kalitesi çok artıyor
Dogacelik sezkrkmz Bu bence tamamen bebeğin mizacına göre değişiyor. Kızım 3.5 yaşında gece hala uyanır kaç kere. Oğlum 18 aylık bazen bir kere suya kalkar bazen deliksiz uyur. 13 aylıktan beri böyle oğlum.
cemreemir sezkrkmz ikizlerim dokuz aylık olacaklar bikacgun sonra sürekli saat başı uyaniyorlar açlıktan öldüğünü sanmıyorum emmeden de asla uyumuyorlar şuara dişler de çok zorluyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ne kendileri doğru düzgün uyuyabiliyorlar ne de ben
sibeldogu sezkrkmz ama gece beslenmesini kesmek için 1 yaşı bekleyin bence daha küçükmüş o aylarda sık sık kalkması normal
Seher11 Bence 2 yaşına doğru ancak deliksiz uyuyabilirler. Bende kestim 15 gün falan oluyor ama zaten bir kere uyanıyordu. Şuanda da bir kere uyanıyor.
momofmychildren sezkrkmz gece kalkması normal benim kızım da 8 buçuk aylık en son 21.00da mama yiyor sabaha karşı 4-5 gibi kalkıyor