eddm 4. Ay itibariyle 10 günü bulurdu yani her seferinde gazını çıkarmasına yardımcı olurdum günlük 1 çay kaşığı zeytinyağı verirdim ılık suya yatırır karnına masaj yapardım. Doktoru anne sütü alıyorsa 12 güne kadar mama alıyorsa 8 9 güne kadar normal derdi önemli olan kakayı yaptığında nasıl yaptığı. Kabız gibi az ve sert mi yoksa cıvık ve çokmu. Sadecr sıvı aldıkları için toplayıp yapıyorlar