Byt28 çok geçmiş olsun. Benim babam da bağırsak rahatsızlığıyla acil ameliyata alındığında öğrendik 2. evre colon ca olduğunu. Bağırsağın bir kısmı o ameliyatta alındı. Bu yaz 4 yıl olacak. Rutin kontrollere devam ediliyor. Çok şükür ışın, kemoterapi veya başka bir tedaviye şu ana dek ihtiyaç duyulmadı. Ameliyattan 1 ay sonra gayet iyi durumdaydı diye hatırlıyorum, denize girmişti hatta. Enfeksiyon kapmamasına çok dikkat etmek gerek her ameliyatta olduğu gibi. Ameliyattan sonra babam çok fazla kilo verdi. Bu nedenle babamızı çökmüş bir halde görmek bizi üzdü ancak Allaha şükür ki iyi. Ağır kaldırmamaya, vücudunu çok fazla zorlamamaya, tavsiye edilen şekilde beslenmeye dikkat etmesi gerek. Babam vücudunu bağ bahçe işleriyle çok fazla yordu ve bir de ameliyat yerinde oluşan fıtıklar nedeniyle ameliyat olmak zorunda kaldı. Allah acik şifalar versin. İçinizi ferah tutun, babanız da sağlığına kavuşacak inşallah.
Sevgiler.