mercankus tineanigra doğru duster ile kaza yapsan kurtulma şansın çok az 😃 ama acemılık çıkması açısından da lüks 🦧
tineanigra mercankus yok ya lüks falan değil 2.el orta halli bi araç :) çok şükür kaza yapmadım hiç bi kere otoparkta sürttüm o kadar 🙈
tineanigra mercankus gelirsiniz merak etmeyin yeter ki ara vermeden sık sık kullanın ben ilk günler 2 adımlık markete bile arabayla gittim otoparktan giriş çıkın ve park etme pratiği yaptım sonra yavaş yavaş açıldım şimdi çol rahatım