eceeemmm merhaba, 41. Günden yazıyorum. Geçmiyor çünkü hala size çok muhtaç anne kokusu istiyor. İlk bir iki hafta süper, bırakınca uyuyor falan ama sonrası pek ağlamalı kucaklı 🙂↔️ bi süre bizle takılacaklar gibi.¾ ay sonrası daha rahat oluyor diyorlar.