Bebeğim az önce emerken tam uykuya dalacakken titreme oldu böyle nöbet geçirir gibi emmeyi bıraktirdim birden kesildi bir bilgisi olan var mi çok korkunçtu yarına randevu alıp hemen götüreceğim sadece yasayan varsa biraz içimi ferahlatsin sabahı edemem yoksa