ozgecankosar Bebeğim 2 aylık ağır kolik dedi doktor hep ağlıyor aynı zamanda alerjiside var hep ıkınıyor uyurkende ıkınıp uyanıyor çok üzülüyorum bunları yaşayıp geçen anneler yazabilir mi biraz motivasyona ihtiyacım var 🥺🥺
sancarmom ozgecankosar Zamanla canım benim bebeğimde zordu emerdi sağardım onuda içirirdim gazı olurdu çıkarırdım duş aldırırdım damlalar kullanırdım ama zamanla geçiyormuş 6 aylık olucaz yeni yeni düzeldi bu seferde başka şeyler çıkıyor diş vs bebek bakmak kolay değil sağlıkla büyüsün🥰
ozgecankosar sancarmom her saniye ağlamadı çok üzücüü arada bir ağlıcak döneme geliyor değil mi o bile yeter bana
seymammm Aydan sonra yavaşlıyor 6. Aydan sonra tamamen rahat edersin ben gaz damlasını 9. Ayda kestim geçti bitti şükür çok zorlu zamanlardı
berraalinannesi ozgecankosar hiç geçmeyecek gibi geliyor 53 günlük benim bebeğimde yapmadığımız şey kalmadı hep ağlıyor hep kucakta sürekli emmek istiyor ve ben tek başımayım annemi kaybettim eşim çalışıyor kayınvalidem de çalışıyor Allah razı olsun işten çıktıkça gelip bakmaya çalışıyor ama sürekli ağlaması hepimiz yıprattı