kader539_ diren felan takıldı mi size valla sizin iyi geçmiş ameliyat inşallah hep böyle iyi devam eder ben çok kötü oldum 2 gün ağladım hep ağrıdan duramadım yerimde bugün daha iyiyim büyük tuvalete çıkınca rahatladım anca ameliyattan sonra 7 saat hiç bisey yedirip icirmediler bana kiyafette giydirmediler siz giyinmissiniz toparlanmissiniz bile maşallah valla keşke bende böyle olsaydım doktorum aileme çok zorlandık ameliyatta demiş sanırım ondan çok ağrım oldu çok zorlandım bugün 3.gunum hala kimse çekmeden kendi başıma kalkamıyorum sağa sola yatamıyorum sırt üstü yatmaktan sırtım ağrıyor artık