Unicorn67 Mutlaka 1 kez olsun katılın çok mızmız olan bir kız ile gittim ve sesi çıkmadı hatta diğer çocuklardan en uyumlusuydu çok sevdi eğlendi zaman geçirdi enerjisini attı
Unicorn67 Unicorn67 Bağcılar tarafinda oturan varsa woow cafe onerimdir oraya gittik ilgililer hijyenikler gayet güzel